Akcja Żonkile 2024

Akcja Żonkile 2024

19 kwietnia 1943 roku doszło do zbrojnego zrywu żydowskiej ludności Warszawy, skupionej przez niemieckich okupantów na t...

Konkurs „Poznaję szkoły – wybieram zawody”

Konkurs „Poznaję szkoły – wybieram zawody”

W piątek, 19 kwietnia 2024 roku, nastąpiło podsumowanie szkolnego konkursu zawodoznawczego POZNAJĘ SZKOŁY – WYBIERAM ZAW...

Lot na Marsa w świetlicy nr 1

Lot na Marsa w świetlicy nr 1

Dnia 18 kwietnia 2024 roku wychowankowie świetlicy nr 1 wraz z panią Dagmarą Stodulską wybrali się w kosmos. Podczas zaj...

plan lekcji plan wywiadow plan imprez

Wywiad z kandydatami do Rady Samorządu Uczniowskiego SP nr 10
i Gimnazjum nr 7

 

Jeżeli jeszcze nie zdecydowałeś, na kogo głosować w piątkowych wyborach, ten wywiad może Ci pomóc podjąć decyzję. Nie jest agitacją na rzecz któregokolwiek kandydata, ale pokazuje ich sylwetki i pomysły.


Agata: Dlaczego postanowiliście startować w wyborach do Rady Samorządu Uczniowskiego?

Zuzanna Niklas kl. 5a SP: Postanowiłam kandydować do SU, ponieważ chcę bronić praw uczniów oraz sprawić, aby w naszej szkole panowała lepsza atmosfera.

Michał Piotrowski kl. 5a SP: Sprawia mi satysfakcję, kiedy mogę się wykazać i aktywnie działać. Poza tym mam już wieloletnie doświadczenie w samorządzie klasowym.

Hanna Ludwiczak kl. 3a Gim.: Jestem w tej szkole ostatni rok, więc chciałabym uczestniczyć i aktywnie zaangażować się w życie tej placówki.

Kinga Matusiak kl. 3a Gim.: Postanowiłam startować w wyborach do Samorządu Szkolnego, ponieważ chciałabym zaangażować się w życie szkoły oraz godnie ją reprezentować.

Natalia Banasiak kl. 3a Gim.: Chciałabym, aby w naszej szkole panowała miła atmosfera oraz chciałabym godnie reprezentować naszą szkołę.

Karolina Laskowska kl. 3d Gim.: Postanowiłam kandydować do Samorządu Uczniowskiego za namową nauczycieli. Chciałabym także pokazać się z dobrej strony w ostatnim roku mojej nauki w tej szkole.

 

Agata: Jakie byłoby Wasze pierwsze działanie, gdybyście zostali wybrani na przewodniczącą bądź przewodniczącego SU?

 

Zuzanna Niklas kl. 5a SP: Zawalczyłabym o uregulowanie i obniżenie cen w szkolnej stołówce.

Michał Piotrowski kl. 5a SP: Od pierwszego dnia wprowadziłbym muzykę na przerwach!

Hanna Ludwiczak kl. 3a Gim.: Zajęłabym się organizacją pierwszej, w nowej odsłonie, dużo ciekawszej i energetycznej dyskoteki, np. z okazji Mikołajek.

Kinga Matusiak kl. 3a Gim.: Chciałabym pomóc w organizacji przedstawienia oraz występie artystycznym na apelu z okazji Dnia Nauczyciela.

Natalia Banasiak kl. 3a Gim.: Moim pierwszym działaniem byłoby na pewno zorganizowanie dyskoteki tematycznej.

Karolina Laskowska kl. 3d: Gim. Pierwszym moim działaniem byłaby rozmowa z Panią Dyrektor na temat pomysłów zmian, które chciałabym zaproponować.

 

Agata: Jakie zmiany chcielibyście wprowadzić w naszej szkole?

 

Zuzanna Niklas kl. 5a SP: Chciałabym, aby na każdej przerwie ”leciała” muzyka z głośników. Dużo przyjemniej spędza się w ten sposób wolny czas.

Michał Piotrowski kl. 5a SP: Postarałbym się o zwiększenie liczby dyskotek i wprowadzenie muzyki podczas przerw.

Hanna Ludwiczak kl. 3a Gim.: Zaproponowałabym tematyczne piosenki w radiowęźle oraz tańce podczas długiej przerwy w czasie karnawału.

Kinga Matusiak kl. 3a Gim.: Chciałabym zaangażować wszystkich uczniów do współpracy z samorządem, organizować ciekawsze lekcje oraz dyskoteki. Pragnęłabym także w naszej szkole zorganizować projekt „Mam talent”, podczas którego każdy mógłby się wykazać i ujawnić, być może dotąd nieznane, talenty. Chciałabym też zorganizować dni pomocy słabszym uczniom.

Natalia Banasiak kl. 3a Gim.: Mam pomysły na urozmaicenie szkolnych dyskotek, m.in. poprzez wprowadzenie dyskotek tematycznych. Postarałabym się też o większą liczbę wydarzeń, zarówno sportowych, jak i konkursów przedmiotowych, plastycznych. Wprowadziłabym także „listę życzeń”, to jest notes, w którym każdy mógłby wpisać swoje pomysły na zmiany w szkole, przywróciłabym zwyczaj, że w co drugi piątek w miesiącu organizowane są tańce przy muzyce na długiej przerwie.

Karolina Laskowska kl. 3d Gim.: Wprowadziłabym więcej dyskotek, wycieczek. Zaczęłabym walczyć o równouprawnienie dla każdego ucznia.

 

Agata: Które z dotychczasowych, dobrych dla uczniów, praw chcielibyście zachować w naszej szkole?

 

Zuzanna Niklas kl. 5a SP: Apele z częścią artystyczną, na pewno, „szczęśliwe numerki” oraz możliwość spędzenia czasu w świetlicy szkolnej, bo to naprawdę świetne miejsce, gdy czekamy na rodziców. Kontynuowałabym akcje charytatywne, bo lubię robić coś dla innych.

Michał Piotrowski kl. 5a SP: Podobają mi się, i co najważniejsze, nie nudzą, apele z częścią artystyczną. Tego bym nie zmieniał.

Hanna Ludwiczak kl. 3a Gim.: Świetnym pomysłem jest kontynuowanie „szczęśliwych numerków”, dnia bez identyfikatora czy aktywnej działalności szkolnego radiowęzła.

Kinga Matusiak kl. 3a Gim.: Chciałabym, aby bez zmian pozostały: „szczęśliwe numerki, 13 dzień każdego miesiąca , kiedy nie są stawiane oceny niedostateczne, „zamiana ról” między uczniem a nauczycielem z okazji Dnia Nauczyciela czy pierwszego dnia wiosny.

Natalia Banasiak kl. 3a Gim.: Chciałabym, aby pozostały „szczęśliwe numerki”,   prowadzenie radiowęzła, 13 dzień każdego miesiąca bez pytania i ocen niedostatecznych.

Karolina Laskowska kl. 3d Gim.: Pozostawiłabym „szczęśliwe numerki” oraz dyskoteki i tego typu imprezy.

 

Agata: Jakimi osobami jesteście? Dlaczego warto na Was głosować?

 

Zuzanna Niklas kl. 5a SP: Jestem bardzo aktywna, udzielam się w akcjach charytatywnych, uczestniczę w mnóstwie konkursów, a także przedstawieniach szkolnych. Jestem miłą, roztropną i odpowiedzialną dziewczyną – świetną kandydatką na Waszą przewodniczącą.

Michał Piotrowski kl. 5a SP: Byłem w „Złotej dziesiątce” szkoły w ubiegłym roku szkolnym. Od pięciu lat jestem w klasowym samorządzie, co świadczy, że klasa mi ufa – wy też powinniście.

Hanna Ludwiczak kl. 3a Gim.: Jestem wesołą, pełną energii dziewczyną, ale przy tym odpowiedzialną i roztropną. Mam głowę pełną pomysłów, które chciałabym Wam przedstawić.

Kinga Matusiak kl. 3a Gim.: Uważam, że jestem wesołą, rzetelną, pracowitą oraz sumienną osobą. Pomagam słabszym uczniom. Wydaje mi się, że jestem odpowiednią kandydatką na przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego.

Natalia Banasiak kl. 3a Gim.: Myślę, że jestem rzetelna i obowiązkowa, a także punktualna, więc na żadnym apelu nie będziecie musieli na mnie czekać. Umiem szybko podejmować decyzje, ale też doradzić komuś w trudnej sytuacji. Zawsze chętnie służę pomocą.

Karolina Laskowska kl. 3d Gim.: Wesoła, pełna pomysłów i życia dziewczyna. Zakręcona, ale bardzo pozytywnie.

 

Agata: Dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w wyborach!

 

Rozmawiała: Agata Janiszewska, kl. 3c Gim.

 

Szkoła Podstawowa nr 10
im. Marii Konopnickiej

ul. Karpacka 3, 62-800 Kalisz
tel.: 62 501 17 27
fax: 62 501 17 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

GOOGLE MAP

b literackib literackib literackib literackib literackib literacki

pamietamy pr3zaufanie
grupa wsparcia razem
pogromcy konfliktowmodul prawy caritaspcknasz filmfestiwal film

 

informacje prezent podst

pytania do dzieci

pytania do dzieci

prawo jaszka

prawo szkola demo

prawo europa

filmy plastyka

prawo wzor rozwoj

samorzad-uczniowski-white

ok-white

AIESEC New Logo mm

poczytajmy mm

Uniwersytet Kaliski

czytam sobie log

uni ekon dzieciecy

maly mistrz m

lepsza szkola top

maly medyk top

kolorowy uniwersytet top

Akademia młodego ekonomisty

Początek strony

tlo new www 2015 j3