W czwartek, 23 stycznia 2020 roku, podsumowano działania realizowane w pierwszym półroczu roku szkolnego 2019/2020 w ramach ogólnopolskiego innowacyjnego projektu językowego „The Notebook Walker”. Polegał on na wyznaczaniu wyzwań tzw. challenges dla uczestników z różnych szkół i miast oraz na podejmowaniu wskazanych nam zadań. Projekt realizowały był przez uczennice klasy 8b i nauczyciela języka angielskiego, panią Karolinę Prętczyńską.
Innowacja miała na celu podniesienie motywacji do nauki, doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim, a także wykorzystanie w celach edukacyjnych najnowszych trendów lifestylowych popularnych wśród młodzieży. Podczas trwania tego projektu uczniowie ćwiczyli umiejętność pisania w języku obcym uzupełniając kolejne strony w tzw. „wędrującym” zeszycie; wykorzystywali wiedzę na temat krajów anglojęzycznych do wykonywania zadań wyznaczonych przez poszczególne zespoły; stosowali do tego najnowsze technologie; poszerzali zasób słownictwa i nawiązywali nowe znajomości. Projekt będzie kontynuowany również w drugim półroczu.